Kızlar 5 gün önce doğum yaptım,oğlum yoğun bakımda süt sağımı yapmaktayım.
3 saatte bir 15 dk elektrikli pompa ile sağım yapıyorum.
Gögüs uçlarım da morarmış minik şişlikler oluştu hatta birtanesi kanadı da. Canım yana yana sağım yapıyorum.
Her sağım sonrası lansinohun balm ve göğüs kalkanı kullanıyorum. Ona rağmen acıdan kıvranıyorum. Hem göğüs ucu hemde kalkanı koyduğum o çevre çok acıyor. 😢😢
Acaba süt depolarım daha mı erken doluyor, sağım arasındaki süreyi mi azaltsam ne yapsam. Deneyimi olan başına gelmiş olan var mı ( Allah kimseye yaşatmasın).
Bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi çok canım yanıyor 😢😢
3 saat aralıklı 15 dklık sağım da her bir memeden 60 ml süt geliyor. 🙄 Birikim süresinden mi neyden oluyor😭