Giraysmom20 tugceerva06 ben oğluma mamma ramma markalı ortopedik ayakkabılarını oradan aldım, biraz uzun sürüyor gelmesi ama sorunsuz geliyor, zaten site boynere ait
Giraysmom20 Zeyna47 evet yaz boyu çok severek giydirdim inanılmaz güzel bir ayakkabıydı özellikle tombul ayaklılar için
Nimet-efebspnr38 tugceerva06 ben boyner de çalıştım morjipoda ürünleri ben çıkıyordum yanı gelişi gidişi ben yapıyordum gayet güvenlir begenöwzseniz zaten direk magzadan iadesi oluyor blıyorsunuz