Tugceden34 belki yanlış olucak ama ben sütun olsun diye onu bunu yemeyi pekde doğru bulmuyorum mesela kendim 2 buçuk ay oldu doğum yapalı şuan doğum yapmadan önceki kilomdan sadece 3 kilo fazlayim he yemek de aynı normalde ne yiyosam oo hatta bazen saat 4 de kdar sadece kahvaltı ile durdugum bile oluyor
Sütun olması biraz fazla psikolojiyre bağlı sütüne guvenmelisin ve boll su tüketimi ne bağlı normal den coook coook fazla su içiyorum sanırım ondan doğum kilolarimi rahat verdim