Bebegim_34 Bu göbeğin başka açıklaması olamaz çünkü 1 tane daha var unutmuşlar içeride diye düşünüyorum 🤷♀️
Zeyneptoprak Bebegim_34 ay sen 4 aylık bebeğiyle hamile olabilirim diye post acandin dimi 😂 adet oldukça gider inşallah o göbek ya sissindir 😅
Ogulcan Bebegim_34 bence bebeği değil göbeği araştırmaya götür canım içinde ekmek börek makarna olabilir 😁😁😁
Bebegim_34 Zeyneptoprak artık hamile olma ihtimali bile geçti aklimdan yani kendimden şüphe duyuyorum sadece karnım var cok saçma
Minigimm16 Zeyneptoprak cidden adet oldukça göbek gidiyo mi☺️🙈 bende çok takılıyorum göbeğime ondan m.ettim aslında çok yok ama biraz fazla takintiliym sanırım
Zeyneptoprak Bebegim_34 herkesin bünyesi aynı diyil tabi ama ben kilolarimi göbeğimi falan adet oldukça attım her adette 1 1.5 kg verdim ben 😁 belki sende öyle olursun
Ogulcan Bebegim_34 🤣🤣 kişi kendinden bilir işi misali benim ki ben doğumdan sonra diyetisyene gittim 1 ayda 7 kilo verdim şimdi bu ara geri aldım bugün diyete tekrar başladım