tugceyildiz 2Lady1Lord benim bebeğimde de var şu an 4 buçuk aylık sanki biraz azaldı gibi. 1 yaşına kadar geçiyormuş diye biliyorum.
2prematureannesi 2Lady1Lord Oglumda kuvezden çıkınca 15 gün sonra fıtık çıkmıştı bizde su fıtığı sandık hemen geçer dedikleri için sonra bida ağladığında çıkınca doktora götürdük kasik fıtığı çıktı 1 yasndan küçük olduğu için ameliyat olmuştu
tugceyildiz 2Lady1Lord benim yeğenimin testisleri şişik değildi baya bomboş duruyordu. Ama oğlumun öyle değil içi dolu balon gibi duruyor yani anlatabildim mi bilmiyorum ama. Oranın daha boş olması gerekiyor.
2Lady1Lord tugceyildiz bnmkide boş baktm yok anlamadm doktor baktı su fıtıgı gecmemiş dedi sünnet için sözde gitmiştik önceden hç var diye bişi dememişti gene bakmıştı
tugceyildiz 2Lady1Lord biz de çok zor atlatmıştım sarılığı.😔 inşallah geçer 🙏 bir de benim oğlum un göğsü de çökük 😔
2Lady1Lord 2prematureannesi cok gecmiş olsn rabbim bağışlasn cocuğunuzu🤲cok şükür öyle şişme falan hç bişi yok bnde ona dikkat ettim öyle bişiden korktugum için cok şükür bişi yok şimdilik gözle görülür