Mrvebgra bak arkadaşların hepsi ne güzel yazmış. İlk 3 ay 4.trimester onun dış dünyaya alışma sürecidir. 3 ay boyunca sürekli memede olacak. Bu çocuk aç sütün doyurmuyor diyenlere kapat kulaklarını boşuna mama verme. Unutma sadce karnı aç olduğu için emmiyor. Gaz sancısını memede atlatacak, karnı ağrısa, uykusu gelse, sevinse hep meme istecek. Onun sakinleşme şekli meme 😊
Sende o emerken uyuma pozisyonları bul 😊
Ben her tarafa yastık çevreyip yarım yatar pozisyonda onuda üstüme yatırıp emxiriyordum. Aşağıdaki linkteki ilk resimdeki gibi. Bu pozisyonla gazıda daha az olacak emin ol. Gece gündüz çok uyuduk öyle 🤣 Ama tabi bunun için uykuna güvenmen lazım. uyumuyor diye boşuna sallamaya alıştırma büyük hata olur. Benim kızım nerdeyse 6 aylık oldu hala saat başı emer. Uykuyada memede geçer. 😊
https://www.instagram.com/p/BkP0clulp4M/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1lwj74qoqyhyb