Prensescik Hergun aynı saatlerde ve hep ayni sekilde uyuttum birgun sallama birgun baska birsey degil. Baslarda yanima yatirdim pış pış ve şarkı soyledim. Sonra kendi yatağında yapmaya basladim. Gündüz uykularindan uyaninca iletisime gectim cok sessiz olmasina gerek yok ortamin. Geceleri ışığı acmadan loş ışıkta ve iletisime gecmedim konusmuyordum. Gece ile gunduzu ayirt etti desteksiz uyumayı öğrendi. Artık hergun uyuttugum saatlerde kendiliğinden uykusu geliyor acikiyor. Aktivite saatleri belli. Sizde basta uykuya geçeceğini anlaması icin bir parola belirleyin benim yaptığım gibi sarki soyleme vs ya da başka birşey banyo vs gibi. Zamanla oluyor başta uymakta zorluk ceksede bebekler düzeni çok seviyor aslında ve düzenle hem siz hem o mutlu huzurlu oluyor🌸