Elif2409 weebabynin ucu da buna göre daha küçük delikli olduğu için süt akışı hemen olmuyor ,bebek de haliyle emmek istemiyordu , bundan daha kolay cekti. Bir de weebabye göre daha iyi tutuyorsunuz memenin üst ve altından tutunca zaten yapışıyor diğeri gibi yuvarlak şekilli olmadığı için . Bir deneyin isterseniz fiyatı da uygun