Kucukprens20 canım bebeğin büyümüş doğal günlük süte geçebilirsin yani azar azar alıştırsan daha iyi beslenir. kemikleri gelişiyor. biberona süt koyup azcık mamasından karıştırabilirsin biz bu şekilde süte geçtik sonra devam sütünü tamamen bıraktı sadece süt içiyor. onun dışında biz de salatalığı her zaman ısırıp etrafa saçarak yeriz, dişleri kaşınıyo o yüzden sadece kaşıyıp kalanını tükürür. bunda kızacak bişey yok bırak kirletsin, sen ne kdar rahat olursan o da öyle olur 🙏🏻 Ayrıca fırsat buldukca her gün hava almaya çıkın, bebek arabasını al yürüyüş yapın bikaç saat, dışarda fazla huysuz olmayacaktır. Bahçeye toprağa bırak gezip dolaşsın Açık hava gelişimine iyi gelir