Merhabalar güzel annelerim. Oğlum 4 aylık oldu perşembe günü ateşlendi ve test sonucu pozitif çıktı yavrum ama şükür hemen iyileşti. Hastalık geçirdiğinden beri parmak emmeye başladı bu hiç istemediğim bişi engel olmaya çalışsam da fayda etmedi. Sürekli saat başı emmek istiyor emme süresi uzadı sürekli emmede kalmak istiyor orada uyuyor yerine koyarsam hemen uyandığı için mecbur kucağımda uyusun diye kipirdatamiyorum. Önceleri aciktiginda elini ağzına yaklaştırıp ses cikartirdi şimdi direk cop cop parmağı emiyor sinir oluyorum gerçi tok olsada yada uykuya geçmek istediğinde de yapmaya başladı iyice ne yapmam lazım davranışı söndürmek için tecrübeli annelerim yardımcı olursanız çok sevinirim. Herkese mutlu akşamlar diliyorum.