Gamzeliyarim33 ben üçüncü gebeliğimde yaşadım. Yaşayan çocuğum yoktu yumurtam takip edilmişti o ay hatta doktorum yumurtan yok demişti.kanamam oldu 5 gun sürdü, doktora söyledim bir test yap istersen dedi, yaptım negatif. Sonra kanamam kesildi hala adet olmadım testi kanamam keislince tekrar yaptım ve pozitif çıktı. Kaybettim o bebeğimi de ama böyle bir durum yaşamıştım yani