Arkadaşlar doğum yapalı 8 gün oldu doğumdan sonra sütüm geldi ama az geldi neyse o düzen oturmaya başladı suan normal derecede geliyor fakat aşırı ağrım var sağ göğsümde resmen emdikçe ciğerlerime batıyor ağrısı aşırı şiş ve sert ilk günler ikiside böyleydi ama sağ göğsüm hep böyle oluyor nolur bilgisi olan varsa yardım etsin bebeğimi emzirmek istiyorum:( ucu da yara oluyor ama o yine o kadar sorun değil