Anneler,kızım 12 aylık ve bugün sabahtan ateşi var.Calpol verdim,ilık duş aldırdım,ayaklarını sirkeyle masaj yaptım,üzerini de ince giydirdim,sık sık ta sıvı tüketmesini sağlıyorum.Ateşi düşse bile 37,7 düşüyor zar zor sonra yine 38,5 .Şimdi de yine calpol verdim 38,4 gösteriyor hala.Ben ne yapayım yaa uyuyor ama çok rahatsız.Gece uyumamayı bile düşünüyorum uyursam gece havale falan geçirir kızım yaa