araskuzumm0918 Hazalhan27 hiç bir belirtim yoktu reglim gecikti kesin hamileyim dedim ,test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim
Zehra-123 Hazalhan27 adetim hep düzenlidir benim. Adet günü adet olmayınca eczaneden test alıp yapmıştım. Çift çizgiyi gördüm
Zelisblt Hazalhan27 hiçbir belirti yaşamadım adetim hep düzenlidir 3 gün gecikti ahanda hamileyim dedim😅. Çok şükür hamilelik bpyuncada hiç sıkıntı yaşamadım.