civcivoz benim kızım da yürüme çabalarında o da düşüyo ben de sizin gbi tepki veriyorum ama kızım baya ağlıyo😅 aslında canı acıdıysa ağlıyo, acımadıysa pek oralı olmuyo. Tam aynı konu değil ama geçenlerde bi yazı okumuştum. Çocuk ağlarken aa bak kuş, aaa bak kedi gelmiş gibi cümlelerle sakinleştirmeye çalışmak yanlışmış. Orda çocuğun kendi duygusunu deneyimleyip, kendi kendini sakinleştirebilmesini beklemek gerekiyomuş. Ayy çocuk büyütmek çok çetrefilliymiş her şey dert, her şey vicdan azabı gerçekten😅