Bizimki 3 aylık, uyumak istemiyor sürekli bakınmak istiyor, en son raddede uyku kafaya vurunca çığlık kıyamet. Koyuyorum ayağıma, o bağırıyor, ben ondan daha çok bağırıyorum huuu huuu eee eee diye. Onun sesini bastırıyorum, bi süre sonra sakinleşiyor. Yavaş yavaş uyuyor. Bi doktor tavsiye etmişti bu yöntemi.