Arkadaşlar illa sütlü tatlı yemek zorundamıyız 3 ayına giren kızım var ilk zamanlar sütlaç yapıyordum hep ama suan canım çekmiyor nedense yemek istemiyorum illa yapıp yemek zorundamıyım yoksa yemesem de olurmu yani anne sütünü tatlandırmak için illa tatlı şeyler mi yemek gerekiyor . Üzüm falan yiyorum yeterli mi ?