Hafsa1701 Anneler merhaba kızım 8 aylık oldu ve pusette sıkılıyor sanırım hic durmuyor oto koltuğu almak istiyoruz memnun kaldığınız önerilerinizi yazarmisiniz lütfen
_____ Hafsa1701 biz recaro aldık 2 yıl önce çok da uygun bir fiyata almıştık indirimle 800₺ gibi bir fiyatı vardı ve adac testinden iyi bir puanla geçmiş
Alpbeybi Hafsa1701 britax-römer dualfix aldık. Daha kullanmadık ama kullananların referansı ile aldık, herkes memnundu
Serife00 Bütçeniz ne kadar ona göre marka tavsiyesi verelim özelliklerine göre bile fiyat farkı oluyor koltuklarda
Hafsa1701 Serife00 ya aslinda cok bütcemiz yok 2000- 2500 max . Şu ara indirimden yararlanmak istiyoruz ama hic de bilgim yok ondan yardim istedim
Hafsa1701 Alpbeybi çok güzelmiş o da e bebekte de indirim var aslinda ama yine biraz aşıyor gibi bizi