Kayracim 7 buçuk aylık oğlum doğduğundan beri sleepy kullanıyorum doğduğunda çok zayıf olduğu için kilo alana kadar 1 numara bile büyük geldiği için taşıyordu ama kilo aldıkça düzeldi bezini de akşam 9 da değiştirip yatırıyorum sabah 8 e bazen 9 a kadar uyuyo full de doluyo ama kolay kolay taşımıyo baglama ile ilgili bir problem olabilir belki