Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük oldu ve dünden beri deliriyoruz uykuya çok zor dalıyor kucağımda uyutuyorum koyuyorum anında uyanıp çığlığı basıyor. Gündüz uykuları azaldı zaten uyanık olduğu her an ağlıyor normal anımız yok oyuncak falan kar etmiyor kucak istese sussa tamam hep kucakta gezdireyim diyeceğim ama yok orada da durmuyor mama yeme düzeni değişti evde zombi gibi geziyoruz bı annem bakıyor ben dinleniyorum bi eşim bı ben geçen komşu geldi çocuğa bir şey oldu sandım diye. Bu 4. Ay atağı mi erken geldi yoksa başka atak haftasi mi acaba geçer mi? Ya da ne yapabilirim? Sakin bir çocuktu huyu tamamen değişti