sessizciglik kuzum arkadaşına destek ol sen boşanma falan kolay değil öyle hele kadın seviyorsa ( bunu herif boşamış biri olarak söylüyorum 🤭) evlilikler de öyle bir dönem geliyor ki hiç bitmeyecekmiş geçmeyecekmiş gibi zamanlar oluyor kiminde evliliğin başında oluyor kiminde ortasında kiminde yaş baş almışken , işte o zamanları sabırla büyük hatalar yapmadan geçirmek lazım , öyle lafa söze de bakmasın arkadaşın kötü konuşmuş vs biraz böyle biliyorum zor insanın gücüne gidiyor bazı laflar sözler hakaretler tavırlar ama İnan sonrs geçiyor bir anlık sinirle seviyorsa o yanlış yapmasın ki pişmanlık yaşamasın sonra
43 yaşında 3 boşanma yapmış biri olarak her boşanma postuna yazıyorum pes etmeden
1- bşr süre ayrı kalsınlar 1 ay 3 ay 5 ay gerekirse 1 sene durup düşünsün bakalım yaşadıkları sandığı kadar ağır mı belki fikri değişecek kaldıracak belki onun içim o kadar ağır şeyler değildir bunu bşr kendi görsün( insan özellikle boşanmalarda iyi de kötü Dr yanlış etkilenebiliyor o yüzden hızlı karar kişinin kendi kararı olmuyor)
2-eğer olmuyor sa olmuyordur ne olursa olsun anlaşmalı ayrılsın ,hak konusu aslında para puldur hesaplasın sağlıklı boşanmanın altın kuralı ⅔ ünü alıyorsa tamamdır (½ sini de düşünülebilir)zorlamasın ,çekişmeliydi çevirmesin bu süreç ye de ne tahrik olsun ne tahrik etsin kaçınsın biraz süreci daha rahat atlatması için
Not: insanlar genelde 20 ki yaşlarda ayrıldıkları için çok doğru katar verdiklerini düşünmüyorum ben gördüğüm kadarıyla ,çünkü yeniden evlilik düşünebiliyorlar kısa süre sonrs , o yüzden rahmetli annemin bşr sözü var ; adam dövmüyorsa aldatmıyorsa en iyisi elinin altındakidir , birinin diğerinden farkı yoktur sadece biz büyürüz fikirlerimiz değişir biz değişiriz insanlar değişir