Zamanlagelen Surekli bu konu hakkinda dert yaniyorum ama bir cozum bulamiyorum.Bebisim 2 aylik gunduz uykulari 20 30 dk arasi ve kucagimda benim sicakligimla uyuyor yatagina koysam uyaniyor bende uyusun diye oyle tutuyorum zamaninda boyle olupta duzelen var mi su an merak ediyorum.20 30 dk arasi uyudugunda tekrar uyutmaya calisiyorum bazen basariyorum bazen basaramiyorum.neredeyse son 3 haftadir gunduzleri yataginda yatmiyor ve 1 saat uyudugunu neredeyse hic gormedim.Hadi gunduz boyle ama bu ara geceleri yarim saatte uyaniyor zaten gazli bir bebek habire ikiniyor masaj yapip gazinida cikartiyorum 5 6 tane tam rahatladi uyur artik diyorum yok uyumuyor yine ikinarak uyaniyor 1 saat gecmeden.her uyandiginda da emzirmiyorum.Gaz damlasi zinco ve nurse kullaniyorum acikcasi ben ne zamandir 24 saatte 2 3 saatlik uykuyla duruyorum yani ne yapabilirim gece bebeginiz 7 saat uyuyabilir diyor bizimki gittikce uyumamaya basliyor zaten uykuya dalamiyor boyle olan var mi siz bu surecte neler yasadiniz ve asabildiniz mi ? Ne onerirsinizz?
BraKarpuz Zamanlagelen bütün yatırma şekillerini dene, bizde de durum böyleydi gündüz çok az az uyumaya başlamıştı yan yatırmaya başladım şimdi sorunumuz kalmadı.
Hlyafsr22 Zamanlagelen canım ben bunun icin bişey duymuştum belki işine yarar Giydiğin atlet tişört gibi. Bişeyi yani senin kokunun sindiği bişey bırak uyuduğu gere başına yakın bi yere huzur sakinlik verirmiş bi dene istersen bi iki gün
Zamanlagelen [bilinmeyen] dogrudur cok tesekkur ederim bende evin icinde bebek arabasiyla gezidiriyorum bazen bizimde uyku moduna geciyor ama uykuya dalmada sorun yasiyor malesef