Muallime1 Bellatrixxx Soruyorum sakıncası yoksa ama hangi bölümden hangi bölüme geçtiniz ? 4 yıl derken staj ben yaptım ama saymıyorlar mı ?
Bellatrixxx Muallime1 ben iktisat okudum ona rağmen muaf derslerim çok oldu ve neredeyse 4. Sınıfa dersim kalmadı. Stajı sayacaklarini düşünmüyorum. Edebiyat ile okul öncesi stajı birbirinden çok farklı.
F-Betul Muallime1 Evet ben aldığınız derslerden muaf oluyorsunuz diye biliyorum; bir arkadaşım ilköğretim matematikten lise matematiğe Ya da tam tersine geçiş yaptı aldığı dersler düşüldü. Siz farklı bölüm mü düşünüyorsunuz ?
Muallime1 ataninannesii Aaaa saçmalığa bak kaç milyar verdik biz o sertifika dedikleri şeye ne saçmalık yahu her üniversite aynı değil gerçi onun şanssızlığı olmuş
ataninannesii Muallime1 cok arastirdi yine en makulu orasi oldu onun icin. eskiden daha cok ders saydiriliyordu ama krediler degisti demisler. siz de iyi araştırın bence eskisi kadar kolay degilmis.
Vlns Muallime1 yani işiniz biraz şansa kalmış evet hiçbiri sayılmaz değil sayılan mutlaka çıkar ama ne derece işine yarar bilemem . İyi araştırmak lazım.
Muallime1 Vlns Anladım ya sorun değil 1 yıl da azalsa sıkıntı yok kafaya koydum ben hayırlısı olsun artık
Hulya99999 Benim arkadaşım önce Türkçe öğretmenliğini bitirdi. Sonra Sosyal bilgiler öğretmenliğini okudu. Ama aynı ünide Muallime1
Wanderlust Muallime1 univeristeden univeristeye degisir ben de ogretmenlik okurken tekrar universite sinavina girip baska ile gecis yaptim yeni kayittan sonra 2 yilimin tamamnini saydirdim. Ama yuksek ortalama ile ayni univeristeye gecis yapan arkadasimin derslerini saymadilar 3.siniftan 3.sinifa gecis yapmasina ragmen 1. Ve 2. Siniftan 3-4 dersi tekrar almak zorunda kaldi iki universitenin denkligiyle ve ders icerikleriyle ilgili bir konu bu biraz sans biraz risk sanirim
Katarsis Muallime1 evet formasyonunuz olduğu için ve yine tercihiniz öğretmenlik olduğu için iniyor yıl sayısı