nommie Demus biz çok aldık ürünlerin kalitesi güzel. Boyaması bazı koyu renk ürünlerde sıkıntılı pamuklu tisortlerde özellikle. Çabuk soluyo
Demus nommie ben binkqc tane aldım bakalım iyiyse alırım.daha hep lcwdan almıştım.cok artmış fiyqtlar🙄🙄
Busralnann Demus ürünleri güzel fakat bedenler çok küçük yaz başı sezon sonu indirimi var diye kışlık aldım şimdi swetlerden giydirdim bi kaç tane 14 aylık bebeğime 12-18 küçük geldi üstelik bebeğim 9.5 kg 🤷🏻♀️
Demus Busralnann ayy bunu iyi ki söyledin ama gerçi siparisi vermiştim 18 24 aldım hep bebegim 16 aylik
nommie Demus evet lcw biraz fazla pahalilasti çocuklarında sürekli kiyafet ihtiyacı oluyor.insallah istediğiniz gibi gelir
ikiprensannesii2 Ben bu siteden hiç alışveriş yapmadım şimdi ürünlerine baktım da kışlıklar çok hoşuma gitti alan var mı acaba
September08 Demus urunleri guzeldir ama muslin olanlar fazla dayanıklı olmuyorlar diger kumaslar guzel ama bir de guzel musteri iletisimleri vardir kac kere sorunumu çözdüler