Kızlar gecen cumartesi bexsero ikinci dozu olduk. Ilk dozda hic şişlik falan karşılaşmadık. Aşıdan sonra az bi şişlik vardi gecer ha gecer derken bugün dahada büyümüş olduğunu farkettim. Normal mi ? Hareket kısıtlaması yok yada dokununca tepki vermiyor ama napcam bilemedim simdi hemen doktora götürmek gerekir mi?