sonsuz17 sizi cagiriyor cis kaka diyorsa ne ala. 1 hafta kadar denenmesi taraftariyim ben. 23 aylikken basladim kizima bende cok sukur 26 aylik olduk arada sirada kacamaklar olsa da cozduk gibi birsey. erkek cocukta daha zor oluyormus diyorlar alakasi varmi bilemiyorum ama inatlasmadan sabir gosterin bence. bugune kadar bi 4.ay atagi bi de bu cis meselesi en zor leveller di sanirim 😂
gece baslarda 2 simdi 1 kez kaldiriyorum. ilk 3 4 gun zaten cis kaka saatini saptayarak geciyor. ozellikle gece kaldirmadim saatte bir kontrol edip ne zaman altini islattigini bulmaya calistim. simdi saatlerini biliyorum o saatlerde kizim yok dese de goturuyorum. oyuna falan dalip cisim yok diyor bazen. bi goturuyorum yapiyor ama.