Kızım ayın 17’sinde 2 yaşına girecek bugün üçten beri bezi bıraktık ama çok zor bir süreç defalarca pantolonu değiştirdim giyecek pantolon kalmadı yani çişin gelirse söyle diyorum ha bire Çiş diyor ama lazımlığa yapmıyor Sadece bir kere yakaladım kendi zorladığını götürdüm çişini yaptı alkışladım sevindi kaka hiç yapmadı bu gece neler bekliyor bırakmayı düşünüyorum hiç söylemedi zorlamasam mı öğlen uykusuna yattı çişi gelince kalkmış pantolona yapmış beni çağırıyor çiş kaka diyebiliyor napsam acaba