Adosmommy 4.5 aylık bebeğim soğuk algınlığı geçiriyor 3 doktor gördü ama verdikleri ilaçlar fayda vermedi bugünde çok fazla terliyor bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı
Tubasel5 Adosmommy 3 buçuk aylıkken oldu. Bol bol emzir. Burnunu aç .ateş olursa calpol ver. Bunlarla atlattik
Melikeeeecansuu Adosmommy benımde oglum 4aylıktı soguk algınlıqı vardı calpol aferın bıde antıbotık yazdı 2gun 3kere ıcırdım gecırdı öksurugunu. Ilac ıcmıo yoksa devam edecektımde