Smyrhkn123 Bugun saglik ocagina 6 ay asisina gittik hemsire bingildagin kapanmasina az kalmis dedi ilk tecrubemiz cok moralimiz bozuldu acikcasi bi sorun teskil eder mi doktora goturmemize gerek varmi acaba tecrubeli annelerin yorumlarini bekliyorum
Gozde_alparslan Smyrhkn123 yani bir yaş gibi bekleniyor genelde altı ay sanki biraz erken siz bir doktora mutlaka danışın yani zaten kafa çevresi büyüdükçe sıkıntı olmaz içinizi rahat tutun her ihtimale karşı götürün ama
Sevdamavi Smyrhkn123 canım problem olsa söylüyorlar sıkma canını erken de kapanabiliyor baş çevresi cm büyümesi önemli
Utkucan Smyrhkn123 düzenli çocuk doktoruna gidip baş çevresinin ölçülüp takip edilmesi lazım baş çevresi düzenli büyüdüğü sürece hiç sorun olmaz oğlumda 4. Ayda kapandı düzenli takipte kendinize bir çocuk doktoru bulun ve gidin ona göre hareket edin çok nadirde olsa baş çevresi büyümeyen bebekler oluyor o zaman ameliyat gerekiyor ama çok çok nadir
Melekk_0720 Smyrhkn123 3. Aydan sonrs kaoanmasi sikinti degilmis duzenli bas olcunu yaptirin insallah biseycik olmaz