Az önce bi post açtım bir Allahını kulu yazmamış. Kaynana postu olsa yazardiniz kesin dedim.
Annem güzel kızım anneliği bana tattıran Umudum Huzurum sıkıntımı alanım bana öyle geldin ki ışık oldun bana gülüşüm oldun mutluluğum oldun Canım oldun kalbim oldun iyiki benim oldun Rabbim iyiki seni bana verdi. Bana her Anne dediğinde bana en güzel hediyeyi sen verdin. Ömrüme ömür katanım. Seni çok seviyorum ❤❤❤ Rabbime şükürler olsun 🥰
Çocuklarımıza bi kaç not yazalım