İyi akşamlar arkadaşlar. Kızım 10 aylık bu 6 ay sadece anne sütündenn sonra doktorumuzun önerisiyle mamada kullanmaya başladık şuan hipp 2 kullanıyorum. Ama mama fiyatları malum. Sabah akşam verdiğim için çabuk bitiyor hiç bişey bebeğimin sağlığından önemli değil ama bebelac gold u çok duydum. Kullanan var mı acaba her hangi bi sorun oldu mu yardım ederseniz sevinirim ☺️