BraveBoy Aksam uzeri lcw a bi gidim dedim. Bluz alti lastikli pijama 70 lira. Ben sok ben iptal. E bebekte ayni sekilde gecen sene 40 kusur lira olan hello beby nin fitilli takimlari 75 lira 🤯
Seyma005 BraveBoy sorma ya dün bende iki parça bişey alayım dedim bir uzunkollu incecik penye 60-70 ₺ inanamadım ya 😳zaten aydan aya büyüyorlar yazık günah ya bu kadar afaki olamaz fiyatlar
Oglusum5357 BraveBoy geçen sene 20 liradan aldığım eşofman altı oğluma bu sene 50 liraydı bn şok lcwda
alinsmom1 pitircikkk zaranın tasarımcısı lcw bebeğe geçti diye biliyorum. Valla ikili takımlara kalın olanlara en az 100er tl verdim . Her şey ateş pahası
ErimEfe Eşofman takım lar 90 100 lira olmuş.. Astronot bakayım kışlık mont dedim 250 lirayı görünce ben 😱😱.. Allah kolaylık versin herkese
sokomel alinsmom1 zara’nın tasarımcısı türk müymüş😂😂😂 zara yabancı şirket tasarımcısı işi yok gibi türkiye’ye mi gelmiş 🙈
Aliveannesiiii alinsmom1 evet zarada çalışıyordum 4-5yıl önce, sonradan bana oradaki arkadaşlarım dedi geçtiğini lcw markasını baştan yenilicem bambaşka bir marka olucak diyormuş. Dediğini de yapıyor
DorukMuratMoM alinsmom1 normal ince uzunkollu bir uzunkol ve bir alta 100 lira verdim kalın bile değil 🥺🙏 mecbur alicaz diye sürekli fiyatını çıkarıyorlar bizlere de yazık
NurSema01 BraveBoy benim sadık yarim ebebektir 😂 LCWaikiki tasarımlarını beğenmiyorum artık pahalılıktan değil yani 🤪🤪
UraSsmom Fitifiti 😂 Ben kendim söyleniyorum ki kocam söylenmesin 😂 Söylene söyleme alıyorum aa bu niye bu kadar pahalı at sepete, sonra kasaya gidince 🥺
Mom727373 BraveBoy evet pazar günü e bebeğe gittim aşırı pahalıydı her şey. Alım gücü olmayan biri değilim eşime kalsa zaten fazla fazla alır ama kıyamadım yine de. Belki 3 aydan fazla bile giyemeyecek çabuk büyüyor. O yüzden o tarz şeyleri dolaptan alıyorum tavsiye ederim👌
BraveBoy Mom727373 ay bende lcw den aldklarimi 12-18 aldim uzunca giyer die (oglum 10 aylk) bi buyuk olduki sorma mecbur suan bari giyebilmesi bi dha 2-3 tane pijama tayt flan aldm
alinsmom1 sokomel Zaranın yabancı bir şirket olduğunu biliyorum alışveriş çok yaptığım için 😌 Trendyoldan çekilmesinin sebebi buydu okuduğum bir kaç şeyden öyle hatırlıyorum .
Deletedmom4444 LCW Burada aylık 50 bin tl alip bebesine asla lcw ürünü giydirmeyen ablanın postunu okudu galiba bu sene fiyatlara tava yapti.😂😂
sevcan BraveBoy evet bende pjama aldm lcw 70 tl hepsı öleydi. bide lcw her ürünü sağlam olmuyor çekıyor bazıları hemen,tüylenıyor. oyüzden banada cok geldı ama desenı hosuma gttı aldm.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi BraveBoy Lcw mağazada bence hep pahalıydı. Ben 2 yıldır online aldım. Hep online gideceğim. Daha uygun daha bol çeşit. Ek olarak kumaşlara zam geldi. Kumaşa zam gelince doğal olarak artıyor her şey🤦🏻♀️
Badwolf BraveBoy aynen öyle ya abartmışlar en ucuz tek penye üst 35 liraydi. Etiketler hep 79,89,69 Du sinirbozucu olmaya başladı bu pahalilik