Merhabalar benim kızım 13 aylık ilk hastalanması 8. Ayda başladı ozamandan beride 2 ayda bi grip gibi hastalanır hiç şaşmaz bazen dişten bazen normal neyse şurup asla içiremiyorum normalde iğne yerdi ama en son hastalığı geçeli daha 1 ay oldu şimdi iğne yazılsın istemedim şurup istedim belki içer diye ilk 2 gün anlamadı hiç öyle içirdim ama sonra başladı anlamalar şırıngayla veriyorum püskürtüyo kaşıkla veriyorum atıyo bişeye karıştırıp veriyorum anlıyo asla içmek istemiyo benim gibi olupta etkili bi yöntem bulan varmı yaa