Sumeyyetrnc benim de bebeğim 20 günlükken tuttu sizinde tutacak merak etmeyin. Ara sıra deneyin sadece ama kendinizi yormadan. Ben hergün ağlıyordum şuan tutuyor ama sütüm yetmiyor artıramadık da bir türlü. Silikonla emzirmeyi deneyin biliyorum onunla da çok zor bende denedim ama işe yarıyor bebeğim silikonla emmeye başladıktan sonra normal memem tutmamaya başladı sonrasında bir gün sinirlendim attım silikonları dedim emiyorsa böyle emecek emmiyorsa da emmesin daha sonra bit kaç denemeden sonra artık emmeye başlafı çığlık çığlığa ağlayıp katılıyordu mememde