lidyahsn Weewell termometre aldık e bebekten İstanbulda yaşıyoruz oda sıcaklığını 28 gösteriyor normal mi yani yanlış gibi geldi sanki bana çok yüksek gibi geldi bilmiyorum sizinki kaç gösteriyor