Asafinkardesi Bebeğim 14 günlük sadece aciktiginda uyanıyor bazense uyanmaz ben uyandırırım emer geri uyur sizin bebekker de böyle mi acaba ya kafama taktım iyice
Purpura26 Asafinkardesi Evet çok az uyanık duruyorlar hatta durmuyorlar bile. Ama 1. Aydan sonra azalıyor gündüz uykuları baya,Az uyusa da iş yapsam diyorsun 😃
melekdag Asafinkardesi bugünlerin kıymetini bilin 😅 demek ki bir sorunu yok uyuyor ama yeni doğduğu için 2 saatte bir uyandırıp meme vermeniz gerekiyor sarılık olmaması için .
Mervece0308 Asafinkardesi sarılık olabilir sarılıktan dolayı da uyuyor bebekler sarılık yok ise meraklanmayın normal
Asafinkardesi Purpura26 Evet ya daha o dönemler de var değil mi aslında hepsini geçirmiş bir anne olarak 2. Çocuğum olmasına rağmen yine de endişe etmiştim 🤗
Asafinkardesi melekdag Memeyi 2 saatte bir veriyorum onu hiç atlamiyorum sarılık riskimiz yok çok şükür kıymetini biliyorum canım diğer oğlumla daha çok ilgilenmeye çalışıyorum
Gizoooo Asafinkardesi canım hep uyuyacak sen 3 saatte bir kaldırıp besle bu arada mutlaka kaldır uyanmak istemez zorla uyandır ayaklarının altına dokun ıslak mendille sil gibi o hep uyur yoksa
Asafinkardesi Gizoooo Aynen ya zorla uyandırıyorum zaten uykucu biraz galiba beslemesini yapıyorum mutlaka
Leylaa_ Asafinkardesi normal değil mi daha dünya ya adapte olamamış kendini anne karnın da sanıyor 1 saat veya 2 saate bi hafif topuzundan sıkarak uyandırın uyursa büyür merak etme