1lina1anne bence türkçe okumanızda hatim sayılır, bana göre türkçe okumanız daha mantıklı, Allah teala nın ilk emri oku.. Kuranı kerim de bize yol gösterici olarak gönderildi, anlamını bilmediğim kelimeleri okuyup kendime rehber edinemedikten sonra arapça okumusum bana ne fayda. Ben bu düşüncedeyim.