Çoğu postta gördüm, anne sütü alan bebekler mama yiyor bazısı devam sütü.. doktorumla konuşmadık, 13 aylık oğlum anne sütü alıyor ve ek gıdayı da yiyor. Devam sütü ya da mama vermeli miyim ? Ya da verenler neden veriyor. Süt yetmediği için verenler için sormuyorum, acaba yanlış mı yapıyorum diye öğrenmek istiyorum