Kızım 6 aylık metro hastanesinde emine hanıma götürüyorum kızımı çokta memnundum ilgisinden ama emine hanım ekgidaydi yada başka biseylerle ilgili bilgi vermiyor genel muayenesini yapıyor sadece memnun kaldığınız önereceğiniz bir çocuk doktoru varmı acaba