Ayazimm58 5 aylık kilosu ne ise 6 aylık kilosu da aynı çıktı, kilo alımı bu aylar da mı durmaya başlıyor? Doktor her zaman kilo alımı beklemeyiz dedi ama sizlerde nasıl ?
Mlke301020 Ayazimm58 bize de 400-500 gr alınması gerekir demişti hiç almamak olmamalı tahlil istedi mi
Sedakcby Ayazimm58 5.ay duraklama dönemi olarak geçer dedi bize. 1 ay hiç kilo almadı. 6dan sonra aldı çok şükür normal yani
teacher54 Ayazimm58 benim 4.aydan sonra yavaşladı başlarda 1700 gr alıyodu 4.aydan sonra 500 600 oluyor
Mbal Ayazimm58 benim 8 aylık bebeğim 7.5 kilo. Sizin kilosu iyi olduğu için doktor normal demiş. Zaten aynı hızla almaya devam etse yürüyemez. Hiç almamış olması kilonuza göre bir sıkıntı değil gibi. 🌷
Mlke301020 Ayazimm58 yani ayına göre kilosu iyi cidden anne sütü olan bebeklere karışmıyorlar diye biliyorum ama mama kullanıyorsa sanki ayına göre fazla geldi bana 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Tabi dr ne demişse o dur
Omertugra20 Ayazimm58 hiç korkma benimde aşırı morelim bozulmuştu bir dahaki ay gör bak nasıl almış olur ama kilo almadığı o ay 4 cm boy atmıştı
Ayazimm58 Mbal Teşekkür ederim🧡 Galiba dediğiniz gibi, özellikle sordum alaylı bir şekilde sürekli kilo alamsini beklemiyorsun heralde dedi ne bilem ben yanii😁
Ayazimm58 birtutamsac Yok kilosu iyi şükür canım daha az olsa a sıkıntı etmezdim, sadece hiç almamış olmasi normal mi diye merak ettim😊
Mbal Ayazimm58 Dr Osman Gönülalın videoları var YouTube da. Çok bilgilendirici. Ayına göre onları dinleyebilirsiniz. bir videoda şöyle diyor. Aynı hızla almaya devam ederse bir yaşında 15 kg çocuk olur. Bu da normal değil diyor. 😊 maşallah bebeğinize bu arada. 🌷🧿
Ayazimm58 Mbal Yaa ona gittim zaten Sivastayim suan, cok guzel ilgilendi hersey normal dedi insallah oyledir, col teşekkür ediyorum videolari da izlicem 🧡