Kızlar 2740 doğum kılomuz 2500 ödem atmış halı ilk ay 1100 gram almıştı sadce anne sütüyle ıkıncı ayda 1 kg 3. Ayda 700 gram almış sadece git gide düşücek mi nıye böyle oldu anlamdım yıne sık sık emzirıyorum sütüm de var doyuyor sık bez değiştiyorum mamaya karşı değilim ama bu gidişle takvıye etmeyi düşünüyorum doktor bişey demedi ama ben kafama takıyorum git gide az alıyor dıye birde hareketlenmeye başladı artık sonra diş derken daha az alıcak bu arada kılomuz 3 ay 5300 gram lütfen akıl verin vermeli miyim kızlarr verirsem hangı aralıklarla olucak