Masal61 Kızlar 2.aşımı olalı bugün7.günüm çok ağır geldi bana bugün koku almam gitti böyle olan var mı ya bildiğin korona oldum ben
neslihan-87 Masal61 Bendede gitmişti 1 ayı buldu geri gelmesi keskin kokular koklayın kolonyağı,nane ve kahve gibi
Kumru_20 Masal61 bnde aynıyım şuanda canım ya Bn daha ilk dozu oldum iki hafta oluyor tat koku burun tıkanıklığı grip gibi 2 hafta dır sürüyo geçmek bilmiyor 😰😟