Tubasel5 Bebeğimin bunu 3. Yapısı. Ne zaman aksan 6 dan sonra dışarı çıksak ilk 15 dakika çok mutlu sonra bir krizie giriyor daha hiç bir şekilde susturamiyoruz. Karnı tok gazı çıkıyor. Böyle olab var mı 😥
Edalikuzusu Tubasel5 nerede yaşıyorsunuz hava kararmaya başlıyorsa belki ışıklar falan rahatsız ediyordur geçen bebeğimle akşam 7 gibi dışarı çıktık bebek arabasının üstü açıktı ışıklardan rahatsız oldu gibi geldi ağladı kapatınca sakinleşti
Omertugra20 Tubasel5 bizdede vardı bir kere parka gidelim dedik rezil olduk yerlerde mama hazırlıyorduk 😂😂 kendi kendine düzeldi ki çok dışarıda çıkartmadım
Derya-Anne Tubasel5 korkuyordur belki canım gündüz bisey yapmıyo gece yapıyo diyosun direklerin ışıklarından korkuyo olabilir
Tubasel5 esraeerdogann Allahım niye boyleler.cok yoruldum. O kadar bunaldim ki evde o da hava almıyor hiç. Diyorum az hava alalım . Gündüzleri yapmadı hiç. Akşama doğru yapıyor. Eşim işten gelince çıkıyoruz ama artık hafta içi cikarmayacm mahvetti bugunn beni😥
esraeerdogann Tubasel5 bende çok bunalıyorum ama dışarı çıkınca daha çok bunalıyorum rahat vermiyor bebeğim sürekli ağlıyor birgün kahvaltıya gittik yemin ederim geri döndük kafeyi yıktı sanki bişey yapıyomuşuz gibi ondan sonra dışarı adımımı atamadım 🙄