Seveny gaz yapan yiyecekleri tüketmemeye neden özen gösteriyoruz sütümüzden bebeğe gaz geçmesin diye. Ya da kahve, bazı bitkisel çayların tüketimi…. Aralık ayında doğum yapmış ve çorap giymeyi zerre sevmeyen ben. Dikkat etmediğim zaman oğlumun gaz sancıları olurdu. Kendinden gazlı bir bebek olmadı hiç. Mesela emzirirken sporu fazla yaptığımızda bile vücudumuzda salgılanan hormon dengesi değişiyor. O bile bebeğe gaz yapar diye makale okumuştum. Yani siz= bebeğiniz 🤷♀️