Arkadaşlar yegenim 2 bucuk yaşında adıyla seslenince bakmıyor komut almıyor gel muhammed dediğimiz zaman anlamiyor göz teması var lakin çok anlamsız bakiyor kendi kendine oynuyor lakin abisi onla oynamadığı zaman ağlıyor elinden tutuyor oynasın diye arabayı alıp sürüyor silahla ta ta ta yapiyor konuşmuyor ama dugul dugul böyle bu tarz şeyler söylüyor insan onu sevsin diye üstüne atlıyor opulmeyi cok seviyor surekli kendini bize opturuyor sarılmayı çok seviyor ayni evde yasayan herkesi çok seviyor sarılıyor öpün diye yanağını uzatıyor disarda oyle insanları çok seviyor ama ellerini bilekten döndürüyor kendi kendine bağırıyor ve yukarıda saydığım şeyler bide parka gitmeyi çok seviyor kaydıraktan falan kayıyor lakin korku hissi yok korkmayı bilmiyor tehlikeyi bilmiyor abime hep diyorum götür doktora yok diyor büyük oğlumda geç konuştu çok üzülüyorum çocuğa