Hanımla böyle bi post açmışdm geçen ve bugün doktora gittik videosunu gösterdim oğlumun baktı ve olabilir dedi daha sonra eeg gittik biraz hareketlendi ama onda bu hareketleri yapmadığı için temiz çıkdı doktor normal de diyemem kötü de diyemem dedi bu hareketler nöbet de olabilir dedi ama eeg de yapsaydı anlardık dedi ama yapmadı oğlum neyse kanda istemişdi onun sonucuda iyi çıkdı hormonları çok şükür ama takip et dedi bana yaparsa daha da ilerletirse belirtisinide söyle di dudaklarının kenarı morarırsa göz teması hepden giderse mimikleri kaybolursa hareketliliği giderse gel dedi ama sanmam dedi inşallah da böyle olur dua edin lütfen normal bebek hareketleri olsun geçsin inşallah 🙏