Merhaba kızlar 😊 2 yaşa son 2 hafta falan kaldı. Kendi kendine uyuyan çocuk yaklaşık bir buçuk aydır bensiz uyumaz oldu😔 öncesinde mamasını içirip odadan çıkardım kendi kendine uyurdu ama mamasını içip bana koltuğu gösteriyor oraya yatmam için ben olmadan uyumuyo gece de gündüz de 😕 bana çok fazla düşkün oldu. Babasını bile gözü görmüyo nerdeyse. Vurmaya, elindeki her şeyi atmaya, çok fazla ağlamaya, saç çekmeye başladı. Çok üzülüyorum çok yoruluyorum her gece onun odası kendi odam arasında mekik dokumaktan ne dinlenebiliyorum ne uykumdan bı şey anlıyorum. Özellikle şu uyku meselesine bı çözüm yok mu yaaa?😢