ASYA123- AfraZ ateşi olmadı.yapildigi gün ishal şeklinde kakasi oldu Dr demisti ishal olur die..karın ağrısı yapabilir demişti.ayni günde banyosunu yaptırmıştım.agizdan veriyor sıkıntı olmadı..
arasin_annesii AfraZ bebeği yıkayabilirsiniz bizde herhangi bir sorun olmamıştı calpol da vermemiştim
Egehaninannesi AfraZ yıkatabiliyorsunuz aynı gün. Oğlumda ishal ateş ve sinirlilik yaptı. Üç dört gün sonra geçti o dört gün canıma okudu🤦🏻♀️🙈😂
ASYA123- AfraZ Yok ateşi olmayınca vermedim.o karın ağrısından da olabilir.benimki yapıldıktan yarım saat sonra kakasını ishal şeklinde yapınca rahatladı.
ASYA123- Egehaninannesibebekten bebeğe değişiyor demekki..bizimkinde sadece ishal oldu o kadar.. huzursuzluğu olmadı hiç.