Aysegul13 5 buçuk aylık bebeğimi emziriyordum, memede uyumuştu. Kayınvalidemin evinde odada yalnızdım. Fare gördüm ve çığlık çığlığa bağırdım. Bebeğim de bağırdı ağladı uykudan uyanıp. Çok korktu. Bişey olur mu?
gocebebirbayan Aysegul13 korkmuş canım birşey olmaz ama uykusu arasında ağlayabilir Bugün yarın. Uyumayabilir belki, belki de huzursuz olabilir
gocebebirbayan Aysegul13 sımsıkı sarıl öp kokla. Güvende hissetsin. Başı ağrıyabilir korktuğu için. Bir çay kaşığı calpol ver canım. Nas felak ihlas suresi oku üfle hafiften üzerine bebişin. Allahın izni ile geçer