Merhaba, bebeğim yenidoğduğunda meme reddi yaşamaması için doktor kaşık biberon ile desteklememizi istemişti çok rahat kullandık biz. Başlarda biraz döküyor insan ağızına fazla verip ama sonra alışılıyor, bebeğin ağız hareketlerine göre salıyorsunuz mamayı.. deneyebilirsiniz e bebekten 35 tl civarına almıştık yanlış hatırlamıyorsam..sonra biberone geçmiştik biz ama bebeğim 2.5 aylık bizimkide biberonu almıyor şuan dr.browns ve tommy tippee biberon denedim kesinlikle almıyor.